UTDK -AZ
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

ALT-ZIA

3 deltagere

Go down

ALT-ZIA Empty ALT-ZIA

Indlæg af sorte Man Jan 21, 2008 2:58 pm

hej allesammen

jeg tænkte på sammenlægningen af ALT-ZIA i ALT er der 41 medlemmer i ZIA er der 30. så det må jo betyde at vi er nød til og "smide" 11 spillere ud fra de to ally's. og så kommer jeg til mit spørgsmål
hvem skal de spillere være?
eller bliver det gjordt ud fra indbygger tal, alså at alle under ja 1000 i pop røg ud. (bare eksempel)

jeg kunne ikke forestille mig der er nogen af os små der er særlig glade for den ide.
men hvad er anden mulighed at de resterende spillere så kommer i en ny wing? for det ville jo så bare sige at ALT kun lige snupper top 19 af ZIA spillere og så bare efterlader de resterende små spillere i en meget lille wing der nok så ikk kan så meget....

den anden mulighed for at finde de 11 spillere og jo så inaktivitet, nu ved jeg selvfølgelig ikk hvordan det står til med ZIA og aktivitet, men kan da se at i vores ally er der kun 2 spillere der måske kunne betegnes som inaktive, (den ene har rød prik den anden har gul prik).. så medmindre der er 9 spillere i ZIA der er inaktive så har vi jo lidt af et problem...

mvh sorte

sorte
Settler
Settler

Antal indlæg : 12
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af swawo1 Man Jan 21, 2008 3:10 pm

som jeg skrev vil vi have aktive medlemmer og min personlig mening er at jeg heller vil ha en spiller med en lille befolkning som er meget aktiv end en med stor befolkning som aldrig er på.
som jeg skrev vil der blive hold øje med hvem der er kommer meget på og hvem der ikke gør.
vi I ALT har nogle ( ikke mange men nogen) som er gule og en som er røde.
ZIA har sikker også nogen spille som ikke er nær så aktive som vi skulle være efter vores mening. og disse personer ligemeget hvad pop de skulle have blive taget ud først
fint man har en stor pop men hvad hjælpe det os andre hvis personen ikke er på og ikke medvirker til sammenholdet.
næsten vil blive disse personer som ikke svare de breve som ledelse sender ud.
husk man kan se om et brev er åbnet og hvis der stå i dette brev at ledelsen forventer et tilbage svar var det måske en god ide at gøre det Rolling Eyes
men tråden her at AKTIVITET ligemeget hvor store eller lille man er .
mvh SWAWO
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af sorte Man Jan 21, 2008 3:18 pm

det er godt og høre...

men swawo har i nok spillere på jeres "ikk aktiv" liste til at der ikke behøver og blive kicket nogen af dem som egentlig er aktive nok..

sorte
Settler
Settler

Antal indlæg : 12
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af swawo1 Man Jan 21, 2008 3:27 pm

det må tiden vise :O) men der er også en del " jeg gider ikke svare det lort" som for at være helt ærlig pisse mig af fordi jeg/vi bruge så meget tid på at opfylde et ønske om mere kontakt til de andre UTDK og så ingen respons når vi glad meddeler medlemmer om det nye og beder om et tilbage svar * hopper lidt op og ned af frustration *
det der er det alle vigtiske her ,er at vi få nogle aktive medlemmer som GIDER gøre en indsats og som GIDER være med til et godt sammehold.
kan godt være vi alle dør men iguder i det minste har vi haft det sjovt i fællesskab. ikk Smile
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af sorte Man Jan 21, 2008 4:26 pm

kan udemærket godt forstå dig swawo, sku os gerne mene jeg har svaret på det hele. men ja kan kun gi dig ret vi har brug for mere snak..

og ja kan kun give dig ret, håber nemlig ikk der er nogen der holder sig tilbage med noget fordi den person ikke vil miste sine byer, det skal man ikk...personlig har mig og søgge også været på jagt det sidste stykke tid efter en god BOB eller GGG som vi ku sende lidt pulter til en nat:D syns bare det er lidt ærgeligt det ikk har været alle der er med på de der missioner hvor vi hopper på en med 10000 i pop, selvom vi ikk kan klare dem så skader vi bare så meget vi kan med pulter og mænd...hehe og håber de ikke sætter alt ind mod os..Very Happy

sorte
Settler
Settler

Antal indlæg : 12
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af swawo1 Man Jan 21, 2008 6:36 pm

tro ikke at BOB(.FOE.) og GGG(FOE) har tid til at tænke på os ligenu med WW byer og bygningsplaner og godt det samme for vi skal ha tid til at finde os selv og få et godt forbund og samarbejde :O)
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af skum skum Man Jan 21, 2008 9:54 pm

vil gerne være med, for her den siste tid er bob blevet lidt iriterende her hos mig og fuck om den største by smutter eller de 3 største gør det, de ligger meget tæt omkring en del STORE bob og gggér er fredet ad den ene af demog han af jeg. det er vi enige om, men ikke resten ad allién vi er begge klar over at vi kæmper for hver sin WW by og vil vinde den.

ser lige hvad der kommer ud af det angreb der kommer om 3 timer fra er GGGer han er på vej mod suppe når tid er så er det der jeg står med de forsvars enheder jeg har og om det så¨er det rigtige det må tiden vise for så sadler jeg om og hugger tilbage :-}

skum skum
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 60
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af sorte Man Jan 21, 2008 10:10 pm

nice vil gerne hjælpe dig men kan desværre ikk i aften...

sorte
Settler
Settler

Antal indlæg : 12
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af skum skum Søn Jan 27, 2008 1:11 pm

ja ind til vidre er det gået rimeligt godt Laughing der er kun 3 forskelige der angriber mig fra ggg mister som regel mine mænd hver dag eller hver anden dag kan lige få lavet soldater så kommer der 10.000- 20.000 mænd løbende så må jeg godt nok sige pas Sad
har da slået en senator ihjel da jeg fik opbakning sunny

må se hvad der kommer idag noget tungt kommer der for han er 5 timer om at komme frem Mad

skum skum
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 60
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af skum skum Man Jan 28, 2008 7:48 pm

det gik rimeligt klarede de 4 første men ikke det siste der kom han igenem Embarassed

så ser vi hvad han kommer med idag hvor jeg kan se han igen kommer. denne gang er han meget velkommen for tak for en hjælp der er kommet 20.000 mænd.
de står og venter på slaget Twisted Evil

denne opbakning takker jeg for meget endda king

skum skum
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 60
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af swawo1 Man Jan 28, 2008 7:51 pm

heeh bare gå til den kæmp til sidste mand
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

ALT-ZIA Empty Sv: ALT-ZIA

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum