UTDK -AZ
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

UTDK - ALT en ally med fremtid?

+6
swawo1
muffins
Franck
skum skum
romani
Hvid
10 deltagere

Go down

Skal UTDK - Alt fortsætte som ally, opløse sig selv eller søge som wing andet sted?

UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_lcap47%UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_rcap 47% 
[ 8 ]
UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_lcap0%UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_rcap 0% 
[ 0 ]
UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_lcap47%UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_rcap 47% 
[ 8 ]
UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_lcap6%UTDK - ALT en ally med fremtid? Vote_rcap 6% 
[ 1 ]
 
Totale stemmer : 17
 
 
Poll closed

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af Hvid Fre Jan 18, 2008 11:49 am

Hej alle

Jeg vil hjælpe det jeg kan, men ikke være leder (det har jeg ingen forstand på).

Jeg har stemt for vi fortsætter, men kommer ledelsen på noget andet så er jeg også med på det (bare ikke med at vi stopper).

Venlig hilsen Hvid cat
Hvid
Hvid
Fighter
Fighter

Antal indlæg : 46
Location på kortet : (-87/-137)(-84/-134)(-84/-135)(-84/-136)(-83/-136)
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af romani Fre Jan 18, 2008 12:22 pm

Hej ALT..

Jeg må desværre nok erkende, at jeg ikke føler der er det store sammenhold i Alliancen. (Jeg håber jeg tager fejl)
Måske er det bare p.g.a at forum ikke er så aktivt...

Derudover har flere af de store forladt os og flere små kommet til.
Det er jo ikke en god udvikling!

MEN jeg syntes, at vi skal give det én change til. Hvis vi kan vende den kedelige udvikling er jeg sikker på at vi kan få en rigtig god ally. Jeg vil i hvert tilfælde gøre hvad jeg kan for at vi kan køre på fuld damp igen..

Hvis ikke situationen bliver anderledes efter noget tid, mener jeg også vi er nødt til at erkende det!
Så kunne det måske være en god ide at komme ind som Wing i en større Ally..

Venlig hilsen,
Romani

romani
Settler
Settler

Antal indlæg : 7
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af skum skum Fre Jan 18, 2008 1:34 pm

er enig med romani hvis ikke der kommer mer gang i det så ned lægger vi os selv eller så slagtets vi af de store spillere de kan jo også se at vi ikke kommer vidre og gør en forskel!!!
jeg selv har haft en god tid her og vil gerb´ne hjælpe med andre steder leder er jeg nok ikke kender ikke meget til taktiken andet end det res gjorde og det kan han... erlidt Sad ad at han pakkede som han gjorde og kappede alle snore bag sig!!!

skum skum
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 60
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af Franck Fre Jan 18, 2008 5:18 pm

Jeg ved heller ikke om vi kan klare os. Franck Sad
Franck
Franck
Settler
Settler

Antal indlæg : 9
Location på kortet : Hovedby (-133/ -77) (-134/ -77) (-134/ -78) (-137/ -79)
Registration date : 09/12/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af muffins Fre Jan 18, 2008 5:57 pm

Jeg håber vi kan klare os som ally, men det er gået ned af bakke det kan vi vist alle se..

Leder er ikke lige mig og jeg har desværre ikke så meget tid på travian pga skole... men jeg har fået en angrebs plan ting af generalen for længe siden måske kan den bruges.... man skal dog være god til exel for at kunne tyde den... har også nogle udregninger for tropper m.m men ja skriv hvis i har interesse...

(generalen kan nok uddybe dem bedre end mig, hvis det er )

muffins

muffins
Fighter
Fighter

Antal indlæg : 28
Location på kortet : -13/-154 (hovedby), resterene: (-13/-157) < (-14/-157) < (-253/-397) < (-255/-397)
Registration date : 28/12/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty mere kontakt til vores forbud

Indlæg af swawo1 Fre Jan 18, 2008 8:04 pm

jeg tro at vi godt KAN klare at forsætte som DDD ( ja ja ved godt det er UTDK-ALT men er godt træt af alle de UTDK'er )
min mening er at vi skal have lange mere kontakt til de forbud som vi har allieret os med.
1. give ledelse adgang til vores forum
2. link til deres og få lov til at komme på deres ligesom de i vores.
3 lave flere kontakt-personer som daglig har kontakt med et af de andre forbud for at høre hvad de har af planer og give dem vores planer.
4. lave et samarbejde med dem om angreb såvel som forsvar. For !! Hvad hjæle en alliance hvis der ikke er samarbejde om angreb/forsvar.
Flere af os ligger jo op af allieret og der kan laves et samarbejde om forsvar der kan svar hurtigt end hvis vi selv skal prøve at hjælpe.
Jeg har selv været med til at givet en hånd til alex men det tog mig over 10 timer at kommer derhen Sad . og nu da jeg selv har nogen der udspioner mig vil det tag over 10 timer tilbage for at forvar mig selv hvis et evt. angreb kommer.
Som jeg ser det ville det være godt for alle parter hvis der kommer et samarbejde igang omkring forsvar og angreb med dem der er vores venner og som ligge omkring os ligemeget hvad clan de er i .
Jeg tro at dette kunne redde UTDK-ALT og sikkert også de andre som også har deres problemmer med et hurtigt forsvar.
Jeg har fået lov til at blive oprettet i UTDK-FF forum og har læst lidt på hvad de har af planer.
med vores hjælp kunne de og VI gå hele vejen, fremfor at hoppe ud af DDD og prøve at finde en anden clan .
vi er i slut spillet og flere claner vil forsvinde men stadig flere spiller vil søge en stærk clan.
men vi ved alle at en clan har et loft på hvor mange der kan være i så deror vil selv en stor spiller med mange byer få svært ved at komme ind i en ny clan jo længer frem vi kommer i spillet.
håber dette er forståligt
jeg undskylder evt stavefejl m.m. men var ikke nogen haj i skole også selvom det er 24 år siden jeg gik der Very Happy

altså : mere kontakt til de andre forbud.


Sidst rettet af Fre Jan 18, 2008 8:50 pm, rettet 1 gang
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af jelau8 Fre Jan 18, 2008 8:41 pm

jeg er godt nok ikke en særlig erfaren spiller, men jeg vil med glæde hjælpe for at DDD vil bestå.
jelau8
jelau8
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 90
Age : 32
Location på kortet : (-4|64) (-21|-118) (-107|-148) (-46|-190) (-128|-123) (-127|-122)
Registration date : 24/11/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty ...

Indlæg af sorte Fre Jan 18, 2008 10:16 pm

jeg er enig med SWAWO, vi er nød til og være i bedre kontakt med vores forbund, vis der bare skal være en mulighed for at gøre noget mod foe. jeg tror ikk at jeg egner mig til off. kordinator. det gik ikk helt så godt sidst:)
men ja synes vi skal oprette en eller flere lederposter til diplomater, som der så skal have kontakt med de andre UTDK. sådan vi os måske kan lave nogen fælles angreb..

men min mening
sorte.

sorte
Settler
Settler

Antal indlæg : 12
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af romani Lør Jan 19, 2008 3:34 pm

swawo1, du har fat i den HELT rigtige ånd. Jeg er meget enig i at sådan BURDE tingene være. Som du siger: "hvad er meningen ellers med at være i forbund"?
Det er et rigtigt godt initiativ og rigtigt flot at du vil stå i spidsen for det..

Når det så er sagt, har jeg desværre mine bekymringer! Håber du er klar over at det er et STORT projekt du går i gang med? Jeg tror personligt ikke selv at jeg ville kunne magte det..
Derudover kræver det også at alle spillere (ikke bare ledelsen) i de forskellige forbund er med på det og vil holde sig opdateret på diverse forum..

Det er ikke for at være lyseslukker, jeg vil bare sikre mig at du har gjort dig grundige overvejelser om projektet ellers tror jeg ikke helt på at det vil lykkedes..

MEN ideen er god og selvfølgelig SKAL den prøves! Jeg håber meget, at det lykkedes for dig, og hvis der er nogle ting du har brug for hjælp til må du sige til. Så må jeg se om jeg kan hjælpe..

Jeg er selv stor tilhænger af UTDK temaet og syntes at ideen er god, og hvis dette her lykkedes, slår ideen med UTDK først for alvor igennem!

God arbejdslyst,
Romani

romani
Settler
Settler

Antal indlæg : 7
Registration date : 12/01/08

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af swawo1 Lør Jan 19, 2008 3:53 pm

jeg takker for de pæne ord Surprised
jeg ved at det vil kræve meget for at få dette op og stå men hvis der blot kommer mere kommunikation mellem UTDK'er men også især os selv vil det være en forbedring.
jeg vil gøre alt for at I også får et indblik i hvad der sker hele tiden, for på den måde at alle ved hvad der forgår og kan se at der sker noget.
hehe jeg er typen der vil frem og vil have tingene på min måde sunny
jeg er ikke ukendt i et andet spil hvor jeg er guild master for over 300 medlemmer og selvom de to spil ikke ligner hinanden er der stadig en sammenhæng med kommunikation og diplomati geek
men hold øje med forum og jeg vil prøve at holde jer underrette

mvh swawo
swawo1
swawo1
Admin
Admin

Antal indlæg : 20
Age : 57
Location på kortet : Freewind (-19|-232) Freejack (-20|-235) shadowblow (-20|-234)Freeway (-22|-233)
Registration date : 28/11/07

http://speed.travian.dk/spieler.php?uid=14500

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af skum skum Søn Jan 20, 2008 1:44 am

hvis vi forstå din vej er jeg med alle søger mod lyset afro

skum skum
Warrior
Warrior

Antal indlæg : 60
Registration date : 30/11/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af muffins Man Jan 21, 2008 1:00 am

Du kan regne med mig... Glad for at nogen tar fat og hjælper ledelsen....Very Happy

muffins
Fighter
Fighter

Antal indlæg : 28
Location på kortet : -13/-154 (hovedby), resterene: (-13/-157) < (-14/-157) < (-253/-397) < (-255/-397)
Registration date : 28/12/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af Cortex Fre Jan 25, 2008 5:32 pm

som swawo1 siger er det det man har forbund til. Vi må koordinere det. Sådan at nogle tager det forbund, en anden et andet forbund O.S.V. Very Happy men det skal gøres hurtigt så svar lige på denne besked i dag inden i aften så man har tid til koordinere det

Cortex
Settler
Settler

Antal indlæg : 8
Registration date : 27/11/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af anna tobias Tirs Jan 29, 2008 2:51 pm

hvad samme Aly næste gang altså når severen genstarter???

Cool

anna tobias
Noob
Noob

Antal indlæg : 2
Location på kortet : hovedstad (-127 | -96) resterende (-201 | -251), (-255 | -396) og (-256 | -397)
Registration date : 20/01/08

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af Hvid Tirs Jan 29, 2008 6:16 pm

Det vil jeg gerne være med til.

/Hvid cat
Hvid
Hvid
Fighter
Fighter

Antal indlæg : 46
Location på kortet : (-87/-137)(-84/-134)(-84/-135)(-84/-136)(-83/-136)
Registration date : 10/12/07

Tilbage til toppen Go down

UTDK - ALT en ally med fremtid? Empty Sv: UTDK - ALT en ally med fremtid?

Indlæg af Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum